کافه شعر

شعر بنوشید
پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۹ ب.ظ

دنیا نه برای من نه برای تو!

دنیا برایمان قفسی تازه می‌شود

خیلی کبوترانه شکتست بالمان...





نوشته شده توسط منتظر بارون
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

کافه شعر

شعر بنوشید

بایگانی
آخرین مطالب

دنیا نه برای من نه برای تو!

پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۹ ب.ظ

دنیا برایمان قفسی تازه می‌شود

خیلی کبوترانه شکتست بالمان...



موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۰
منتظر بارون

نظرات  (۱)

خیلی کبوترانه... چقدر پروانه ای...



+

فهمیده ام عزیز! که دیگر بهار من

پایان گرفت زودتر از انتظار من

ما دو پرنده ایم ولی عاقبت رسید

فصلی که کوچ می بردت از دیار من

این مرغ پر شکسته برایت شگون نداشت

بی هوده دل مبند به ماندن کنار من

این آسمان فقط قرق بال های توست

پرواز کن پرنده ی خورشید وار من

شاید کم است جاذبه ی چشم های من

دیگر برای ماندن تو در مدار من

تقدیر حکم کرده و دیگر گریز نیست

این بار روشن است سرانجام کار من

تو ایستگاه می شوی اما بدون من

دارم عبور می کنم از تو...

فهمیده ام عزیز! که دیگر بهار من

پایان گرفت زودتر از انتظار من

ما دو پرنده ایم ولی عاقبت رسید

فصلی که کوچ می بردت از دیار من

این مرغ پر شکسته برایت شگون نداشت

بی هوده دل مبند به ماندن کنار من

این آسمان فقط قرق بال های توست

پرواز کن پرنده ی خورشید وار من

شاید کم است جاذبه ی چشم های من

دیگر برای ماندن تو در مدار من

تقدیر حکم کرده و دیگر گریز نیست

این بار روشن است سرانجام کار من

تو ایستگاه می شوی اما بدون من

دارم عبور می کنم از تو...

پاسخ:
فصل پرواز ، فصل کوچیدن، فصل باران بی امان، پاییز
میروی تا دوباره بغض کند، توی آغوش آسمان ، پاییز...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">