کافه شعر

شعر بنوشید
جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۲ ق.ظ

وقتی قفس شکست برو، دل بِبُر از من...

بالا بپر، بلند تر از آسمان برو! 

از من، ازین قفس برو، پرواز کن عزیز!




نوشته شده توسط منتظر بارون
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

کافه شعر

شعر بنوشید

بایگانی
آخرین مطالب

وقتی قفس شکست برو، دل بِبُر از من...

جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۲ ق.ظ

بالا بپر، بلند تر از آسمان برو! 

از من، ازین قفس برو، پرواز کن عزیز!


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۱
منتظر بارون

نظرات  (۱)

گوش زمین این ناله هایم را نمی فهمد

این آسمانی را زمین بی بال و پر کرده است

پاسخ:
گوش زمین پرست فقط از صدای من
از بس که در نبودن تو، غر زدم به او!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">