کافه شعر

شعر بنوشید
سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۴۴ ب.ظ

گاهی دلم به آسمان خیره می شود...

مثل باران نم نم یک صبح پاییزی، سردم!

مثل تمام بهارهای عقده شده در گلوی سیبری، دلم گریه می خواهد! 

درست شببه مردی که در ابتدای جاده ایستاده است، مردد بین رفتن و ماندن...

گاهی به آسمان خیره میشوم و به تمام نداشته هایم فکر میکنم، به تمام غیر ممکن ها! 

اینجا شهر کوچکی نیست! خوشبختی توی کدام خانه، پشت کدام پنجره، جا مانده است...؟

باید برای فردا های غمگین تر از امروز قوی بمانم! نمی شود بدون  این امید کوچک و نحیف راه را ادامه داد! باید ادامه داد و بود! مثل باران نم نم پاییزی...





نوشته شده توسط منتظر بارون
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

کافه شعر

شعر بنوشید

بایگانی
آخرین مطالب

گاهی دلم به آسمان خیره می شود...

سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۴۴ ب.ظ

مثل باران نم نم یک صبح پاییزی، سردم!

مثل تمام بهارهای عقده شده در گلوی سیبری، دلم گریه می خواهد! 

درست شببه مردی که در ابتدای جاده ایستاده است، مردد بین رفتن و ماندن...

گاهی به آسمان خیره میشوم و به تمام نداشته هایم فکر میکنم، به تمام غیر ممکن ها! 

اینجا شهر کوچکی نیست! خوشبختی توی کدام خانه، پشت کدام پنجره، جا مانده است...؟

باید برای فردا های غمگین تر از امروز قوی بمانم! نمی شود بدون  این امید کوچک و نحیف راه را ادامه داد! باید ادامه داد و بود! مثل باران نم نم پاییزی...



موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۲
منتظر بارون

نظرات  (۲)

۰۲ آبان ۹۶ ، ۲۱:۵۷ محمدباقر قنبری نصرآبادی
درست شببه مردی که در ابتدای جاده ایستاده است، مردد بین رفتن و ماندن...

عالی
پاسخ:
سلام 
ممنون نظر لطفتونه
۰۳ آبان ۹۶ ، ۰۰:۴۰ نجمه شفیعی
اولا مردها زیر نم نم باران نمی ایستند زیر شر شر باران می ایستند . بعد هم مردها پوستشون کلفت هست ، و تازه شکمشون سیر بشه اصلا دیگه غم و غصه ای ندارن!
پاسخ:
جمع بستن و عمومیت دادن کار درستی به نظر نمیاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">