کافه شعر

شعر بنوشید
چهارشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۶ ب.ظ

با نگاه تو چکار کنم؟!

گاهی همه حست تو یه تک بیت یا یه تک مصرع خالی میشه ، دیگه نمیتونی ادامشو بگی چون همه حرفتو زدی!  اگر هم نفسی هست برای گفتن همین تک بیت هاست...


باید به نگاه تو بدوزم نفسم را

این قصه تلخیست که پایان من و توست!


نوشته شده توسط منتظر بارون
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

کافه شعر

شعر بنوشید

بایگانی
آخرین مطالب

با نگاه تو چکار کنم؟!

چهارشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۶ ب.ظ

گاهی همه حست تو یه تک بیت یا یه تک مصرع خالی میشه ، دیگه نمیتونی ادامشو بگی چون همه حرفتو زدی!  اگر هم نفسی هست برای گفتن همین تک بیت هاست...


باید به نگاه تو بدوزم نفسم را

این قصه تلخیست که پایان من و توست!
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۹
منتظر بارون

نظرات  (۲)

مرسی تک بیت. عالی بود. نمیدونم چرا از دیروز تا حالا ندیدم اینو /:
پاسخ:
ممنون لطف داری
+
همونجا که یه شعر یا تک بیت تو ذهنم شکل میگیره تو پیش نویس مینویسم چون دیروز سرودمش و پیش نویس کردم تاریخ دیروز خورده وگرنه امروز منتشر شده
جالب بود.
هی فکر کردم من عجب از دیروز ندیدم اینو :)
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">