کافه شعر

شعر بنوشید
چهارشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۶:۵۰ ب.ظ

Hopeless

At down fall down the rain of tears to my wet dreams 

I surrounded by sorrows

And

No where to run, no where to hide...

Destiny,s hand squeeze my heart and squish my wishes...





نوشته شده توسط منتظر بارون
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

کافه شعر

شعر بنوشید

بایگانی
آخرین مطالب

Hopeless

چهارشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۶:۵۰ ب.ظ

At down fall down the rain of tears to my wet dreams 

I surrounded by sorrows

And

No where to run, no where to hide...

Destiny,s hand squeeze my heart and squish my wishes...



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۱
منتظر بارون

نظرات  (۱)

۰۹ آذر ۹۶ ، ۱۵:۳۲ چشم به راه

Do not hold your arm like an earthquake ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">